Ja då var julen igång

Nu är det inte långt kvar till julafton....
Vilken start det var på adventsfirandet, mycket folk i stan och hos oss. Riktigt roligt.
Vad mysigt det blir med alla ljus och julmusik. Äntligen är lussekatterna och klenätterna här.

För er som har svårt att vet vad ni skall önska er av tomten så har vi många förslag i butiken kom gärna in och titta.

En favorit i repris. Förra året gjorde Sofia en jullatte som vi har i år också. Det är nejlika, kanel, kardemumma och apelsin i.

Vi har även ett glögg te för er som inte gillar kaffe.
Med dessa två juldrycker hoppas jag att vi kan hjälpa er att komma i rätt stämning.

Jag säger som jag sa till en kund i helgen när jag skulle önska henne en trevlig advent.

Trevlig alla hjärtans dag.....
//AC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0