Det här är Annakarin!


Jag tänkte passa på att presentera min kära kollega som också brukar skriva här på bloggen. Det här är alltså Annakarin som är vår personalchef på Duvanders conditori. Hon arbetar främst som försäljare iaffären men har här på bilden hoppat in som kallskänka för en dag i förra veckan.

Annakarin har man och tillsammans har de tvillingarna Alma och Erik som precis har börjat i skolan. De har dessutom två hundar i sin villa på näsby.

För ca 3 år sen började hon jobba på duvanders igen. innan dess så har hon bland annat jobbat uppe i stockholm även där på ett cafe/conditori. hon har gesällbrev som bagare och konditor, så hon alltså utbildning i det hon säljer.

ursprungligen är annakarin från en lite ort eller by kanske det snarare är i småland som heter Brittatorp. där bor forfarande hennes föräldrar kvar som hon ibland åker upp och hälsar på.
För övrigt är annakarin en väldigt glad, positiv, en aningen förvirrad och optimistisk tjej som har ordspråket "allt ordnar sig" som sin livsfilosofi.

Denna vecka är hon ledig för att tillsammans med sina barn ha höstlov men nästa vecka är hon tillbaka om ni har saknat henne.

/Jennie
Ps hoppas du gillar vad jag skrivit ac.ds

Kommentarer
Postat av: Anna Carin

Tack Jennie. Ja jag tror du fick med allt.....

2009-10-27 @ 10:46:12
Postat av: Mange, Grannen

En bild som beskriver AC varenda dag... ett enda stort leende. Fam Klaar

2009-10-28 @ 19:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0